Thursday, October 16, 2008

Frenclub Corporate Open House 2008

Yea tarikhnya hari ini , kalau mengikut title,mmgla umah terbuka tapi boss aku telah memilih utk menutupkan pintunya untuk sebahagian staff didalam ofis.Sebenarnya hampir majoriti takdapat dan takboleh pergi..bukan diaorang taknak pergi,boss yang tak kasi...ehehe..

Bagi yg takdapt pergi tu, aku tau ada yang terasa,kenapa berbagi2 pulak?kata open house! betul..yang tu aku setujula,tapi bagiku yang terlibat secara langsung dalam process last minute utk invitation tu, aku pun tau kenapa boss buat mcm tu. satunya majlis tu lebih pada meraikan clientle kitaorang yang berbangsa melayu,disebabkan aku merangkap Account Servicing & Partnership kat sini,makanya akulah kan kena berada disana.Walaupun sebenarnya hari ini aku dah kena balik demam selsema.

Sebab yang lagi satu, budget tight skit tahun ni,kena lak program kat Indo baru jer lancar tahun ni,banyakla pakai duit kan,dan tahun ni gak,budget hamper raya meningkat naik.Company aku ni bg hamper bukan takat boss2 jer..abis staff2 bawah yang menbantu kitaorang pun dia bagi. Jadinya client aku mmg hepila sgt tahun ni,mcm tahun2 lepas gakla.cuma tinggal lagi kitaorang staff jer takpernah dapat hamper.eheheh..yerla..tapi dia bagi arr gak bonus raya...adala..bolehlah riangkan hati aku ni...

Bertepatan dgn lunch time ,walaupun lepas pukul 2pm, aku akan bergerak ke saloon. Aku malas nak dandan rambut aku ptg ni,jadinya aku berkira2 nak trim ajer rambut ni.karang pergi umah amelia ( kawan aku dari ofis lg satu ) tinggal aku nak salin baju dgn make up skit2 jer nanti.

Malam ni adi dari 6th sense nyanyi kat majlis tu. Nasibla ada kawan dari media,leh jugak dapat artis last minute camni. sebetulnya baru arini dapat confirm sape artisnya. Aku ingatla,kalau tak sebab member2 yg merangkap client mau aku pening nak settle sumernya.

Harapan aku malam ni semuanya berjalan dgn lancar.Jadinya aku tinggalkan dulu setakat ini,kerana time lunch aku dah dikira dari sekarang.ciow..

1 comment:

Mr. Right said...

Update la blog dik! :)